Spuse.

Powered By Blogger

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass
Sărbători Fericite!!! :*

sâmbătă, 6 februarie 2010

"Daca nu incetezi sa crezi numai ce vrei,pierzi!"


De obicei cand asculti o piesa, si iti place din prima, auzi doar...muzica beat-ul si alea..ai nevoie, sau cel putin eu, sa asculti piesa de mai multe ori pentru ca intr-adevar sa poti sa intelegi acea piesa, si sa poti spune:Da ma,e tare!:)
Mai nou..adica azi de dimineata am inceput cu ceva piesa:Locul potrivit-Guess Who.E ceva baiat gen ...hmm puya dar ar fi o prostie sa-i spun asa, din partea mea sa-l compar cu puya;Pentru ca acest "puya' si-a pierdut tot respectul meu fata de muzica lui si fata de versurile lui pline de abureli prin care el le comenteaza pe marile persoane publice, vedete...dar el nu a putut canta pentru 1250€ care de fapt trebuiau sa fie 1300€...Fie.sa zicem!Sper doar ca baietelul asta guess who,laur, sa nu aiba sfarsitul lui puya, prin playlistul si blogurile mele:)))dupa aceea...mi-am adus aminte de o piesa a lui Bitza.tipu e chiar ok:Xmai ales ca e si r-raaaait:">...(alex, s-ar uita la mine foarte urat la faza asta:)).) si de dupa-masa o singura piesa ascult...si mi-a placut dar de-abia acuma pot sa spun ca o inteleg si intr-adevar, sa spun IMI PLACE Piesa:D(Piesa:"vorbeste vinul")!Keep it real, Bitza :D

Un comentariu:

Alex spunea...

1. >:P (asta-i partea cu uitatu' urat)
2. Nu exista comparatie intre Puya si Guess Who, ma bucur ca intr-un final ai specificat si tu.
3. Si npc pentru piese, da' nu gasesc "multumesc"-ul. :D
4. Deci de multe ori vorbeste vinu' si la tine. :>