Spuse.

Powered By Blogger

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass
Sărbători Fericite!!! :*

miercuri, 17 martie 2010

CHESTER si e.m.i.l.-as mai avea multe de spus, dar...


Pai povestea incepe cam asa:
acu 3 ani..eram micuta si inocenta si...Nu glumesc:))acu 3 ani, am dat din gresala pe ceva canal cu muzica, habar nu am cu se numea, si am vazut ceva tipi :> aveau o piesa foarte.."interesanta" se numea -ioana- bine am luat asa la o putina batjocura versurile prima data, dar dupa ce si-au terminat numarul de cantare, hopa-topa youtube-ul si am cautat "Pistol cu capse" dupa, am gasit si site-ul lor...dar...dar..colo jos scria foaaarte mic dar citet:)), ceva id de mess oficial:))l-am luat si uite asa am ajuns sa o "ard" pe pcc.Problema este ca pe id-ul acela, pe vremea aceea intra cosmo.chitarist(cred) asa si mai mult cu el "vb" si el mi-a spus odata de formatia "chester" ce era in mare toi atunci.Am asc si de la ei piesele erau :>:> dar cred k mai mult m-au "luat" baietii si nu piesele :D.(ca sa fiu sincera:)).)Asa, apoi prin mijloacele mele necurate am dat de baietii de la pcc si chester la un concert din minunatul oras Bucuresti.Bineinteles ca erau asa "bine-dispusi" daca intelegi ce vreau sa spun.asa e toata lumea dupa ceva concertutz, altii in fiecare weekend, party in fine.Iar acel...d-sor, nu prea as vrea sa-i dau numele , si-a scris id-ul pe acea foaie de agenda care o mai am si acuuuma.si uite asa am tinut legatura cu d-sorul.care ma punea la "curent" pana intr-o vreme, cu toate detaliile.Acu 2 ani ne-am si intalnit :)) la ceva nu mai stiu ce era, in diesel cand a castigat grimus si atunci am mai cunoscut-o si pe becky(ex dekadens), pe baietii de la the mood si asa:)
in fine, concluzia mea, trasa acum e ca, de fapt sunt mai multe:))dar toate tin de faptul ca a meritat toata asteptarea.Pana la urma, uite ca vin baietii din Chester si la cluj si intr-un final totul va iesi exact cum vroiam eu acum 3 ani.Niciodata nu e prea tarziu.

Un comentariu:

Alex spunea...

No zi acuma ca esti dezamagita. :))