Spuse.

Powered By Blogger

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass
Sărbători Fericite!!! :*

duminică, 14 martie 2010

Despre....ghici ce??Twilight


Si ce daca sunt multe pareri contra??Mie-mi place.Chiar imi place!
Si ce daca l-am vazut de 10 de mii de ori(vreo 30 chiar.nu exagerez) tot imi place, si tot nu ar putea sa ma plictiseasca.Serios.Dupa mine, daca e sa o luam asa, filmu, filmele (twilight, new moon) mi se par foarte ok.Si is sigura ca nu sunt singura:))Chiar daca multi ma considera nebuna (cum o face Alex) nu-mi pasa.As putea sa ma uit la infinit.Oricum filmul are si partile lui rele dar mai multe sunt cele bune.Is curioasa cum va fi Eclipsa, si ce "efect" va avea si al treilea "episod" al acestei "nebunii":X care e deja putin spus nebunie.e.fenomen:))
Nu prea ai ce comenta la el ...si si daca ai avea ar insemna sa te iei in gura cu mine:))nu, glumesc.parerile difera asta e dar eu tot cu a ideea mea tin.Cui nu-i place sa nu se uite.vb aia.

deci si prin urmare waiting for THE TWILIGHT SAGA:ECLIPSE!!! :x:x:x 30TH jUNE :x:x:x