Spuse.

Powered By Blogger

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass

Take your time,don't live too fast.Troubles come and they will pass
Sărbători Fericite!!! :*

marți, 21 decembrie 2010

Un altfel de "Reclame"!


Nu stiu cum se face dar de fiecare data astia cu reclamele gen orange, vodafone pun niste piese minunate dar asta se intampla doar de Craciun..sau cel putin asa mi se pare mie:))oricum Craciunul asta va fi unul interesant.:-? si spunasta pentru ca sunt multe lucruri de sarbatorit...
cum ar fi....ultimul craciun ca si eleva:>, ultimul craciun la varsta asta:))(cred ca deja il vad pe alex cum zambeste.)si ultimul craciun inainte de unul dintre pasii cei mari...hmm.nu nu am de gand sa stiu eu...sa plec.nu.am de gand sa-mi iau bacul si sa intru la facultatea dorita.Iar asta pentru mine consta in unul dintre pasii cei mari...unul dintre multi ce vor avea sa vina...:D
Dar Craciunul din anul asta(ca sa raman la subiectul "dorit") este si unul asteptat.Mai ales ca...la cateva zileurmeaza si Anul Nou...sau Revu`.Cred ca la partea asta vroiam sa ajung.Si sa dau sfoara-n tara, ca pentru anul viitor am planuri ahh.noi?! si poate mai bune...Dar oricum cam pe acum...poate putin cam tarziu, incep sa-mi dau seama de fapt in ce consta toate astea..si ce am de gand sa fac eu cu ea :)

Niciun comentariu: